Gyártók szerint



 


Garancia

Az Illatfelho.hu az általa eladott és kiküldött termékek eredetiségére 100%-os garanciát vállal.

Amennyiben nem azt kapta amit rendelt, vagy sérülten érkezett Önhöz a csomag, keressen fel bennünket és megoldjuk a problémát.

Ha a megrendelt terméket nem vette át és a csomag visszakerül hozzánk, de a terméket 30 napon belül ismét megrendeli és újabb kiszállítást szeretne, úgy a szállítási költség felszámolásra kerül, melynek összege bruttó 1.500 Ft.

 

Kérjük, hogy a termék átvételekor minden esetben győződj meg róla, hogy a kiszállítás során nem keletkezett-e bármilyen sérülés. Amennyiben igen, úgy lehetőség van futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolni, hogy a sérülés a termék átvételét megelőzően keletkezett.

 Az Illatfelhő.hu által forgalmazott termékek kiszállítása INGYENES már 1 darab vásárlása esetén is.

VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

A megrendelt termékek átvételétől számított 14 napon belül vásárlóinknak joguk van indoklás nélkül elállni vásárlási szándékuktól.

Ebben az esetben az Illatfelhő a megrendelt termékért kifizetett vételárat visszatéríti a vásárlónak legkésőbb a termék visszaszolgáltatását követő 30 napon belül, míg a visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre,
valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a Megrendelőnek kell viselnie.
Abban az esetben, ha a kiszállítás díjmentes volt, a Megrendelőnek meg kell térítenie a
csomag futárszolgálat által mért súlya alapján kalkulált kiszállítás költségét
is, amit kedvezményként az Illatfelhő.hu elengedett a kiszállításkor.

Az Illatfelhő kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a megrendelő részére megtéríteni. A már kipróbált termék nem minősül bontatlan terméknek.

A megrendelő jogosult a megrendelést követően 24 órán belül a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen vagy telefonon az Illatfelhő.hu ügyfélszolgálatán. Ebben az esetben a megrendelőt semmilyen költségviselés nem terheli.

 

CSOMAGCSERE

Amennyiben a Megrendelő nem azt rendelte amit szeretett volna, lehetőség van a tévesen rendelt termék cseréjére 8 munkanapon belül, melyet a PDS futárszolgálata által biztosított csomagcserével tudunk legkönnyebben megoldani. Ennek menete a következő:

1. Jelzi felénk, hogy nem azt rendelte amit szeretett volna
2. megrendeli a már jó terméket
3. csomagcserét kér, melynek díja 1500 Ft, azaz ezerötszáz forint, ami a Megrendelőt terheli, így a jó termék kiszállításakor Önnek nem kell mást tennie, mint a tévesen rendelt és még ki nem bontott terméket becsomagolja, (lehetőleg bélelt dobozba, hogy ne sérüljön) felcímkézni nem kell és a már jó termék kiszállításakor a különbözet és/vagy csomagcsere díjának megfizetését követően a tévesen rendelt termék 4 munkanapon belül visszakerül hozzánk.

Amennyiben nem kéri a csomagcserét, úgy a tévesen rendelt terméket postai úton utánvéttel együtt az általunk megadott postacímre tudja visszajuttatni. 

 

ADATVÉDELEM

A megrendelők személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik.

Minden vevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, általa megadott információt.

Adatkezelési alapelveink alapját az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályok képezik:

  •  A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény.
  • A személyes adatok kezelése vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról az Európai Parlament és az Európai Unió Tanácsa 1995. október 24-i 95/46/EK irányelve.
  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény. 
  • A kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény. 
  • Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény.